wie gut hält unsere ausrüstung?

Antworten
dubab
Stammgast

wie gut hält unsere ausrüstung?

Beitrag von dubab » 14. Mai 2004, 11:16

airracer
Stammgast
Ich bin ein...: Fussgänger
@*#?!

Beitrag von airracer » 27. Mai 2004, 17:50

Hei, das isch aber würkli @*#?!! Hei und denn die Kommentär vo wege, ja, so Manöver wie Steilspirale darf meh halt nöd mache. Söll ja wohl en Scherz si. Was machsch denn unter a fette CB, hmmm?
Langsam mach ich mir mit mim Gurtzüg au chli Gedanke, isch jetzt doch öppe 7 Jahr alt und intensiv gfloge worde und het au scho zwei Nottschirmöffnige miterlebt. Mann und jetzt fanged einigi Näht a lah go. (Has aber wieder gneit und sind kei wichtigi). Trotzdem, so e @*#?! passiert de meischte nume eimal. Ende Jahr stiig i um uf es anders Gurtzüg! :?

Greetz Michi

ÜBERFLIEGER
Ich bin ein...: Fussgänger

Beitrag von ÜBERFLIEGER » 31. Mai 2004, 00:00

Sali zäme,

vodr Schtäilschpirale generell wird nid abgroote. Dr Enleau O Connor mäint i sim Posting nume, dass die assymetrischi Schtäilschpirale z Material viel weniger duet beahschpruche. :roll:

Bide Gurtzüüg söttme d UV-Schtrahle nid unterschetze ! Dr Höisi vodr Flugschuel z Mäiringe het emol anere Apiteg im Früehlig äs ganz nöis Gurtzüüg usglehnt zum ins Schoufänschter schtelle.

Im Herbscht isch das Täili nümme z bruche gsih... Vili Bänder si bim riibe fasch verbröösmelet...
Dr Airracer hett voll rächt, daser ändi Joohr äs nöis Sitzli will ahschaffe.
7 Joohr alt isches und hett wohl mängi Schtund Sunne "verwütscht". Also wärs scho dänkbar, dasses emohl goolooht bire Megaschpirale oder bimm Satte...
Drum gäbet sorg zu öirem Material. äu d karabiner söttme nach äs paar hundert Schtund uswächsle, fallsme no d Alukarabiner hett...
Schliesslich heimer nur eis Läbe...

Grüesslis :arrow: --thomi--
<

Antworten